Customer Experience Excellence

Customer Experience Excellence

Customer Experience Excellence

 

Λίγα λόγια για το πιστοποιημένο μας σεμινάριο:

Σε αυτό το εκπαιδευτικό εργαστήρι στόχος του είναι η παρουσίαση και απόκτηση νέων πρακτικών Customer Experience Excellence, «ξεφεύγοντας» από τα συνηθισμένα.

Μέσα από την ενδελεχή διερεύνηση και παρουσίαση των κορυφαίων διεθνών πρακτικών στο συγκεκριμένο πεδίο, θα παρουσιάσουμε διεθνείς βέλτιστες πρακτικές (π.χ. Apple, Amazon, Ebay ,Dolce&Gabbana, Zappos, Marc Jacobs, Conflict Kitchen, LaTour Hotel, Tam Airlines, Miele, Southwest Airlines, Nespresso, Starbucks, etc..) και πολλές πρακτικές από Ελληνικές επιχειρήσεις. Θα δούμε πως μπορεί μια επιχείρηση να μετατραπεί σε CX leader, δίνοντας άφθονα ευχάριστα (WOW) παραδείγματα αλλά και σημεία - παγίδες προς αποφυγή στα στελέχη που σχεδιάζουν τη μελλοντική εμπειρία του πελάτη. 

Γιατί να έρθω;

Η συμμετοχή σας στο Customer Experience Excellence workshop, θα σας βοηθήσει ώστε:

  • Να αποκτήστε πρόσβαση στις πιο πρόσφατες βέλτιστες πρακτικές στο διεθνές πεδίο εμπειρίας πελάτη,
  • Να γνωρίσετε τα εργαλεία και την μεθοδολογία σχεδιασμού προγραμμάτων αφοσίωσης πελατών (Customer Engagement Strategy),
  • Να εμπνευστείτε από τις κορυφαίες μάρκες παγκοσμίως, να απολαύσετε εξαιρετικές εμπειρίες πελατών και να βελτιώσετε τις εμπειρίες των πελατών σας στην επιχείρηση σας,
  • Να αναπτύξτε ή να τελειοποιήστε το ταξίδι των πελατών σας (Customer Journey Mapping) για να κάνετε το CX το κλειδί διαφοροποίησης
  • Να μετρήσετε τις συναισθηματικές επιπτώσεις της εμπειρίας του πελάτη σας,
  • Να διατηρήστε τους πελάτες σας δίνοντάς τους πραγματική αξία (Loyalty)
  • Εξασφαλίστε συνεχή βελτίωση σε σχετικά συστήματα και διαδικασίες

Τι θα πάρω από το workshop;

Ολοκληρώνοντας το workshop, θα μπορείτε:

  • Να αξιοποιήσετε συγκεκριμένα εργαλεία για την βελτίωση της εμπειρίας πελάτη (Empathy map, Customer Journey Mapping, Habit Forming, etc)
  • Να μετατρέπετε τους δυσαρεστημένους πελάτες, σε πιστούς (loyal) πελάτες,
  • Να εφαρμόζεται Δείκτες Απόδοσης Εμπειρίας Πελατών (KPIs)
  • Να δημιουργείτε σχέσεις εμπιστοσύνης και ενιαίας κουλτούρας ενθουσιασμένων πελατών

 

Σε ποιους απευθύνεται;

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε: Διευθυντικά και ανώτερα στελέχη που επιθυμούν να καλλιεργήσουν κουλτούρα εξυπηρέτησης τόσο του εσωτερικού όσο και του εξωτερικούς πελάτη στην εταιρεία. Σε στελέχη πωλήσεων, εξυπηρέτησης πελατών & after sales support.

Αναλυτικότερα το πρόγραμμα απευθύνεται σε Διευθυντικά στελέχη και τις ομάδες τους, καθώς και στελέχη από τμήματα που εμπλέκονται άμεσα στη διαχείριση της σχέσης με τον πελάτη: μάρκετινγκ, εμπορικό – πωλήσεων, εξυπηρέτηση πελατών, δικτύων διανομής και καταστημάτων, product & brand managers, BU managers.

Αφορά επίσης τα τμήματα που συνεργάζονται και υποστηρίζουν τις πιο πάνω λειτουργείες, όπως πληροφορική, τμήμα διαδικασιών (operations), διοίκηση προσωπικού.

 

 

Εισηγητής

Χρήστος Παναγιωτίδης

Certified Customer Experience Practitioner

Ο Χρήστος Παναγιωτίδης, είναι απόφοιτος της Ελληνογαλλικής Σχολής Πειραιά, έχει σπουδάσει Ανάλυση Συστημάτων Πληροφορικής (Control Data Greece Inc.) και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων).

Κατά την διάρκεια της 30-χρονης επαγγελματικής σταδιοδρομίας για 12 χρόνια έως το 2007 κατείχε θέσεις εμπορικών διευθύνσεων ή διευθυντή αγορών, μεγάλων ελληνικών επιχειρήσεων στον κλάδο των λιανικών πωλήσεων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.

Στο τομέα της επαγγελματικής εκπαίδευσης ως πιστοποιημένος εισηγητής δραστηριοποιείται από το 2005 έχοντας εκπαιδευτεί από την Learning Tree International στην Γαλλία στο γνωστικό αντικείμενο “Savoir négocier efficacement” (Η Γνώση της Αποτελεσματικής Διαπραγμάτευσης), την Academy of Service Excellence στο γνωστικό αντικείμενο “Customer Experience Excellence” και την IF Associates (UK) Ltd στο γνωστικό αντικείμενο “Making the Solutions Sales”, ενώ είναι μέλος του CXPA (Customer Experience Professionals Association).

Επιπλέον ως πιστοποιημένος εισηγητής από την CISCO και την MICROSOFT ως MCT (Microsoft Certified Trainer), παρέχει εκπαιδευτικές υπηρεσίες σε σχετικά γνωστικά αντικείμενα.

Έχει υλοποιήσει τόσο ενδοεπιχειρησιακά όσο και ανοικτά σεμινάρια (workshops) στα γνωστικά αντικείμενα “Λιανικές Πωλήσεις”, “Εξυπηρέτηση Πελατών”, “Διαπραγματεύσεις”, “Ηγεσία”, “Διοίκηση Ομάδων” και “Εκπαίδευση Εκπαιδευτών”.

Τα τελευταία χρόνια, έχει αναπτύξει ηλεκτρονικά μαθήματα (e-learning) είτε διαθέτοντας το δικό του περιεχόμενο, είτε αξιοποιώντας περιεχόμενο εταιριών. Τα μαθήματα διανέμονται στους εκπαιδευόμενους μέσω Web, Intranet, Open Source Platform, ή Podcast.

Έχει συνεργασθεί με πλήθος συμβουλευτικών οργανισμών στην εκπόνηση Επιχειρησιακών Σχεδίων (Business Plan) για τη συμμετοχή φυσικών προσώπων στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα του ΥΠ.ΑΝ.

«Ανταγωνιστικότητα και Επιχειρηματικότητα» στο πρόγραμμα «Ανάπτυξη Νεανικής & Γυναικείας Επιχειρηματικότητας» και ως σύμβουλος σε εταιρίες ανάπτυξης ηλεκτρονικού εμπορίου (eCommerce).

Είναι μέλος της Ελληνογαλλικής Σχολής «Άγιος Παύλος», του IFA - Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών, και της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ).

 

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

140€ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥ ΦΠΑ

ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ 20%

  • Για εγγραφές δύο ατόμων και άνω
  • Εάν κλείσετε τη θέση σας τουλάχιστον 7 ημέρες πριν την έναρξη